måndag 6 oktober 2014

Ett bonus inlägg ifrån Wenner-Gren Center



Återigen dags att blogga och lägga upp information om något som tiden inte tillåtit fören nu.



Bra lokaler!



Inte så värst ofta som jag besöker Wenner-Gren Center på Sveavägen i Stockholm.




Men den 7 maj 2013 var jag här på ett informationsmöte om ett bonuskort som jag blivit rekommenderad till att använda. Ett kort som ger rabatter och förmåner vid vissa köp. Kortet kommer än idag till och från till nytta!
Kontakta mig gärna om du vill ha mer info!

Som kuriosa kan nämnas att det tog ungefär lika lång tid att boka in mig på ett informationsmöte som det nu tog mig att blogga om det. Anledningen är livets alla utmaningar och prioriteringar.

Bra lokaler, trevligt möte och ett kostnadsfritt bonuskort på köpet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar